Ski Revisjon AS, etablert på 1970-tallet, har modernisert sin drift ved å implementere Verji. Denne endringen sikrer GDPR-overholdelse og forbedret kundekommunikasjon.
Janne Kongshavn
Janne Kongshavn
Etter en aktiv karriere innen sandvolleyball kombinert med stilling i håndballforbundet, vendte Janne Kongshavn Hordvik tilbake til Haugesund i 2016. Der tok hun over familieforetaket, Kongshavn Regnskap AS, og trådte inn i rollen som daglig leder etter å ha blitt autorisert regnskapsfører i 2018.
Med økende kundebase og ambisjoner om fremtidig vekst, ser Kongshavn Regnskap for seg å ekspandere teamet, som i dag består av fire dedikerte medarbeidere. Selskapet har en variert kundebase, og prioriterer å utvikle dyp bransjekunnskap for å kunne tilby skreddersydde tjenester.
For Janne var digital transformasjon nøkkelen til effektivisering og modernisering. I 2019 gikk hun besluttsomt inn for skybaserte IT-systemer, og har siden den gang sørget for en sømløs integrasjon av sikre og kostnadseffektive løsninger. Samtidig måtte bedriften navigere gjennom det ny innførte GDPR-regelverket og den oppdaterte personopplysningsloven. Kommunikasjon med kunder kunne ikke lenger gå på tradisjonell e-post, og selskapet måtte tilrettelegge for kryptert kommunikasjon både på kommunikasjon som mottas fra kunder og det ansatte sender fra seg.
I en tid hvor digital sikkerhet aldri har vært viktigere, valgte Janne Verji som Kongshavn Regnskaps foretrukne plattform for kryptert kommunikasjon. Janne fremhever at overgangen til Verji har ført til en mer strømlinjeformet og sikker kommunikasjonsflyt, noe som er avgjørende i bekjempelsen av stadig mer sofistikerte svindelforsøk, eksempelvis «Daglig-leder svindel».
Når en kunde av gammel vane sender en e-post, har Kongshavn gjennomført en strategi hvor svar og oppfølgingsdialog foretas fra Verji’s sikre plattform. Dette med henvisning til GDPR og risikoen forbundet med bruk av e-post.
Internt har selskapet besluttet å eliminere e-post helt.
Verji’s mobil app blir flittig brukt av Kongshavn-teamet. Den tilbyr enkel tilgang til alle funksjoner, noe som er uunnværlig for fagfolk som er stadig på farten. Internt har selskapet besluttet å eliminere e-post helt til fordel for en mer effektiv kommunikasjon med Verji’s rom.
Janne roser også den enkle kommunikasjonen med revisorer gjennom Verji, noe som har resultert i en mer effektiv og sikker arbeidsprosess. Hun anerkjenner også den nye kundeportalen som Verji har utviklet, der kunder enkelt kan registrere seg ved hjelp av Bank-ID. Dette har gjort onboarding-prosessen til en lek.
Arbeidet i krypterte rom har bevist sin effektivitet, da det tillater samtidig tilgang til kommunikasjon for alle romdeltakere. Janne, som ofte deltar i kundedialogen, verdsetter de tilpassede varslingene som gjør informasjonsdeling rask og effektiv.
Janne er godt fornøyd med at hun opplever kontinuerlig innovasjon og forbedring av Verji plattformen. Hun har ikke nølt med å anbefale Verji til andre som er på utkikk etter en pålitelig, enkel, og sikker løsning for toveis kryptert kommunikasjon som er i full overensstemmelse med personopplysningsloven.
Ski Revisjon AS, etablert på 1970-tallet, har modernisert sin drift ved å implementere Verji. Denne endringen sikrer GDPR-overholdelse og forbedret kundekommunikasjon.
Når Helge besluttet å innføre Verji var han spent på hvordan kundene ville se på at de måtte ta i bruk et nytt system. De bruker nå Verji på tredje året, og erfaringene er at det har vært null problemer knyttet til å få kundene til å kommunisere på Verji.
Innføringen av Verji har gitt en betydelig effektivisering og besparelse. Det som tidligere ble levert personlig eller via post går nå elektronisk, sier daglig leder Janne Eraker som bruker Verji på tredje året.